آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


آیا میخواهید فارغ از نگرانی از پنالتی شدن در عبارات کلیدی پر رقابت، رتبه استحصال نمایید؟ پس وقت آنست که به تفکر سئو کلاه سفید باشید.
اما قبل از اینکه شروع به سئو کلاه سفید کنید، ممکن می باشد این سوال برای شما پیش بیاید که آیا صرف با بهینه سازی کلاه سفید می توان با سایت های آلوده به سئو کلاه سیاه رقابت کرد؟ آری، شما میتوانید. دستکم در اغلب حصول و کارها این غرض دست یافتنیست. 

دوره آموزش سئو


در این نوشته‌ی علمی به معرفی تکنیک های seo کلاه سفید می‌پردازیم. اما در بالا قصد داریم که سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را تعریف کرده و تفاوت در بین آن‌ها را تفصیل دهیم.
مقایسه seo کلاه سفید و بهینه سازی کلاه سیاه
هدف کلی هر نوع seo افزایش جايگاه وب سایت در حاصل موتورهای جستجوست. seo در وضعیت کلی به دو نوع مجزای کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم بندی می‌شود. اما تفاوت فی مابین این دو در چیست؟
seo کلاه سفید چیست؟
منظور از seo کلاه سفید استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های مورد قبول گوگل می‌باشد. مقصود از این تکنیک ها ارائه بهترین نتایج برای کاربران موتورهای جستجوست. از جمله یکی از این تکنیک ها در تقدم قرار دادن کاربران نسبت به موتورهای جستجوست.

به عنوان یک کلاه سفید:

در راستای قوانین گوگل کار می‌کنید.
seo ها را در راستای نیاز کاربران و نه موتورهای جستجو جاری ساختن میدهید.
محتوای با ارزشی ایجاد می کنید که افراد عشق و علاقه مند به خواندن و اشتراک گذاری آن هستند.
وب سایتی می سازید که در باب کاری شما نسبت به دیگر رقبا، منزلت جداگانه و برتری دارد.
سرعت وب سایت شما زیاد بوده و نمایش آن در موبایل درست است.
از متا تگ های صحیح به کار گیری می کنید.
عمل با وب سایت شما آسوده می‌باشد.
روی دیگر سکه، سئو کلاه سیاه است جای‌دارد و تکنیک های آن در مقابل سئو کلاه سفید میباشد.

سئو کلاه سیاه چیست؟
سئو کلاه سیاه به تکنیک هایی گفته می گردد که به کار گیری از روش های آن در راستای مقررات گوگل نیست و در اغلب مواقع نیز این اقدامات به دور از ایده پرداز هست. ولی ممکن می باشد که به شما در دستیابی حاصل ایده آل کمک کنند. seo کلاه سیاه غالبا بر روی نقاط ضعف الگوریتم ها تمرکز می کند.

به عنوان یک کلاه سیاه شما معمولا:

ضوابط گوگل را ذیل پا می گذارید.
مورتوهای جستجو را نسبت به کاربران در تقدم بالاتری قرار می دهید.
سعی در فریب کاربران با به کارگیری از تکنیک هایی مانند Cloaking یا Doorway pages می کنید.
سایت دیگر افراد را هک می کنید.
ما قصد نداریم که در این نوشته‌ی علمی به بحث درباره اخلاقی بودن این تکنیک ها بکنیم. نکته سخن ما اینست که به کارگیری از روش های بهینه سازی کلاه سیاه غالبا با ریسک زیادی همدم است.

به همین استدلال می باشد که ما هیچگاه در وبلاگ رادزاد کاربران را تشویق به بهینه سازی کلاه سیاه نکرده ایم. ما طرفدار روش های کلاه سفید هستیم، هر یکسری سئو کلاه خاکستری نیز گزینه بدی نیست.

براین اساس هدف این نوشته‌ی‌علمی اینست که به شما نشان دهد چرا تکنیک های سئو کلاه سفید در اکثر زمان ها مواقع عالی از کلاه سیاه است. (مگر اینکه بیزنس شما به طوری باشد که کلاه سیاه را دیکته کند)

اما در بالا بدین سوال می پردازیم که آیا سئو کلاه سفید برای شما مناسب هست یا خیر؟

آیا سئو کلاه سفید همیشه بهترین انتخاب محسوب می شود؟
پاسخ این سوال وابسته به اهداف شماست. در حالتی که هدف شما ایجاد کرد برندی ماندگار می باشد، سئو کلاه سفید همان راهیست که باید دنبال نمایید. ولی در حالتی‌که در استخراج و کارهایی مانند وام های یک روزه شغل می کنید، احتمالا بهینه سازی کلاه سفید پاسخگوی شما نمی‌باشد.

با اینکه ما طرفدار روش های کلاه سفید هستیم، البته دستیابی و کارهایی مانند شرط بندی یا وام های یک روزه، نسبتاً شانسی برای موفقیت با بهینه سازی کلاه سفید ندارند. شاید شما با استعمال از سئو کلاه سفید به مرتبه های نه در‌این نوع دستیابی و کارها دست یابید، اما رقبای شما در چنین شرایطی کارایی می کنند تا با به کار گیری از روش های بهینه سازی کلاه سیاه، شما را به ذیل بکشند.

البته چنانچه در یک بیزنس قانونی کار می‌کنید (ما معتقدیم که اغلب خوانند‌گان ما در چنین دستیابی و کارهایی فعال هستند)، شانس زیادی برای توفیق بدون به کارگیری از بهینه سازی کلاه سیاه دارید.

اما چرا سئو کلاه سیاه عمل عاقلانه ای دیگر محسوب نمی‌شود؟

بهینه سازی کلاه سیاه نسبت به گذشته لبریز هزینه تر گردیده است. گوگل نسبت به گذشته هوشمندتر شده و دیگر تکنیک هایی مانند اسپم کردن یا به کار بردن بی روش عبارات کلیدی موثر نیستند، بدین ترتیب به عنوان یک کلاه سیاه مجبورید که به سراغ نحوه های لبریز هزینه تر مانند ایجاد کرد PBN بروید.
سئو کلاه سیاه ریسک بالایی دارد. هیچ کسی خواهان جریمه شدن توسط گوگل نیست. ولی در حالتی که به سراغ راه‌های کلاه سیاه بروید، احتمال فراوانی برای پنالتی شدن وبسایت شما وجود دارد.
seo کلاه سیاه نیاز به دانش فنی نسبتا زیادی داراست. در‌صورتی‌که وارد مسیر کلاه سیاه شوید، سوای فهم روش عمل وب و شناخت نقطه ضعف های آن کار کشته به ادامه مسیر نخواهید بود. بخش اعظمی از این علوم به طور عمومی به اشتراک گذاشته نمی شوند و این قضیه به این معنیست که غالب افراد seo کلاه سیاه را به عنوان یک گزینه قابل پشت گرمی تصور نمی‌کنند.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: